SHALOM BEVERWIJK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2419 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Beverwijk. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 12:50 .
20 jun 2026 om 19:09 Altijd goedmooi op tijd. En lekker niet te vet
20 jun 2026 om 5:11 Heerlijke spareribs. Ik ga ze zeker vaker bestellen
29 mei 2026 om 20:14 Goed lekker en warm bezorgd bedankt.
15 mei 2026 om 23:13 Het was niet lekker, de friet op de kapsalon was nog half rauw en koud. Daarnaast was alles even vet
10 mei 2026 om 20:35 Heerlijk eten,goed en snel bezorgd.Aanrader dus
9 mei 2026 om 19:41 Was weer prima
8 mei 2026 om 21:41 goed verpakt , heerlijk gegeten . top service
4 mei 2026 om 21:02 Heel smaakvol, zeer warm en snelle bezorging!
29 apr 2026 om 12:07 Altijd goed